Sjors Creatief: Apollo biedt lessen en samenspel

Ook dit jaar is er binnen de gemeente Geertruidenberg het stimuleringsproject “Sjors Sportief”. Deze keer is het project uitgebreid met Sjors Creatief.

Half januari krijgen de kinderen van de basisscholen een boekje mee met allerlei opties op sportief, en nu dus ook, op creatief / cultureel gebied. Vanaf 25 januari kunnen de kinderen inschrijven op deze cursussen. Zo ook bij muziekvereniging Apollo.

Speciaal daarvoor biedt muziekvereniging Apollo de mogelijkheid te proberen of muziek iets voor hen is.

4 weken blokfluitles volgen of 4 weken lang proeven van samenspel binnen een muziekvereniging. En dat helemaal gratis.

Speel je al een instrument maar val je niet in de doelgroep dan ben je natuurlijk ook van harte welkom.

Kom eens luisteren op een repetitieavond ( Maandagavond tussen 19.30 uur en 21.30 uur)

of

als je wil proeven van samenspel in een orkest stuur dan een email naar info@muziekvereniginggeertruidenberg.nl of bel 0162-510153 / 523285.

De samenspel proef-mogelijkheden zijn in de weken van 30 januari t/m 20 februari 2017.