Blazersklas begonnen en Slagwerkgroep uitgebreid

Afgelopen maandagavond zijn bij Apollo de Blazersklas-lessen begonnen. Met 2 hele enthousiaste kinderen zijn we begonnen. 1 op klarinet en 1 op Alt-Saxofoon. Eerst met het bekend raken met het instrument en daarna gelijk begonnen met het aanleren van de eerste 4 noten op de instrumenten. Dit ging supergoed en de kinderen hebben vol goede moed de instrumenten meegenomen naar huis om komende week flink te repeteren zodat we komende maandag verder kunnen aan muziekstukjes welke we zondag 14 april gaan uitvoeren.

Ook bij de Slagwerkgroep hadden we afgelopen maandag een Sjors-creatief uitbreiding en heel verrassend een senior die onze groep kwam versterken. Met beide ging het uitermate goed. Lekker gerepeteerd. Ook hier kan de komende week goed gerepeteerd worden. Zodat we ook bij deze groep volgende week verder kunnen.

Ben je nieuwsgierig en wil je ook meedoen bij een van de lessen? Dat kan meld je aan via Sjors Creatief slagwerkgroep , Sjors Creatief Blazersklas of direct via email: leerling@muziekvereniginggeertruidenberg.nl