Blazersklas

Met ingang van 2018 begint muziekvereniging Apollo met een Blazersklas.

Dit concept, dat al door heel Nederland succesvol wordt toegepast, is volledig afwijkend van de “traditionele” manier van muziekles. In een korte periode kan er ervaren worden hoe het is om een instrument te bespelen en samen te spelen in een orkest.
Ben je geïnteresseerd in het bespelen van een instrument, maar wil je niet eerst blokfluit gaan bespelen of weet je nog niet exact wat je wil bespelen? Lees snel verder!

Wat is de opzet:
Je vult deze voorkeurslijst in en stuurt deze naar leerling@muziekvereniginggeertruidenberg.nl
Vervolgens wordt een instrument uit de voorkeurslijst aan je gegeven voor de duur van je deelname. Elke week is er dan een les van 1 uur. Daar leer je dan het instrument te bespelen en direct ook samenspelen in een orkest. Na 6 weken sluiten we af met een uitvoering. Ja echt! Na 6 weken is er een concert waar jij samen met de anderen van de Blazersklas je kunsten kunt laten horen.

En dan?
Ben je na dit concert helemaal into muziek dan begeleiden de leden van Apollo jou verder in je muzikale carrière. Dus kun je instromen bij het leerling-orkest van Apollo en les gaan nemen bij een muziekleraar van jouw keuze.

Enthousiast?
Meld je aan of vraag om extra info door:
Een mail te sturen naar: leerling@muziekvereniginggeertruidenberg.nl
Te bellen naar: 0162-523285