APOLLO BEZOEKT KDV ’T BERGJE

Donderdag 1 september heeft muziekvereniging Apollo een muzikaal bezoek gebracht aan kinderdagverblijf ‘ t Bergje.

Op uitnodiging van de oudercommissie van het kinderdagverblijf verzorgde een enthousiaste groep leden van Apollo een optreden. Dit in het kader van de themaweek op kdv ’t Bergje.

Apollo speelde het muziekstuk “the Aristocats” en vervolgens ook diverse kinderliedjes. Dit werd enthousiast ontvangen door de aanwezige kinderen, die enthousiast meezongen en klapte.

Het was een mooi einde van de zomervakantie en een goede start van een nieuw muzikaal seizoen.

A.s. Maandag 5 september begint Apollo officieel weer aan een nieuw seizoen onder leiding van de nieuwe dirigent Loes Reiling.

Interesse in het bespelen van een muziekinstrument of bespeel je al een instrument en wil je komen luisteren? Repetities zijn op maandagavond van 19.30 uur tot 21.30 uur in het KBO gebouw. Burg.allardstraat 2 in Geertruidenberg.

Voor meer info kun je emailen naar info@muziekvereniginggeertruidenberg.nl

Of bezoek onze website: www.muziekvereniginggeertruidenberg.nl