Muziek klinkt weer op de maandagavond

Muziekvereniging Apollo is weer begonnen met repeteren. In het repetitie lokaal, met genoeg onderlinge afstand zodat de corona regels gevolgd kunnen worden, is het wennen aan de onderlinge afstand. De muziek klinkt wat anders in de ruimte, maar het belangrijkste kan weer. We maken weer samen muziek.

De leden richten hun blik op de toekomst en vanwege de corona regels wordt er nog meer buiten de gebaande paden gedacht.

Hoe gaan we nu concerten geven en hoe gaan we het programma dat we hadden voor 2020 nog enigszins uitvoeren. Al die vragen willen we de komende weken kunnen beantwoorden.

Ook start in oktober het programma van Sjors Creatief weer. Apollo biedt de mogelijkheid voor blokfluitles en, voor de diegene die gelijk aan een instrument willen, de blazersklas. Meer info volgt binnenkort via het Sjors Sportief / Creatief boekje en hier op de website van muziekvereniging Apollo.