Nieuw seizoen tijd voor Apollo?

De schoolvakanties zijn begonnen. Een tijd om lekker te ontspannen en op te laden voor een nieuw seizoen. Alvast bedenken wat er in het komende jaar allemaal gaat gebeuren.

Wat als er een mogelijkheid is om je het hele jaar te kunnen ontspannen met muziek. Door het zelf te maken. Het bespelen van een instrument is bewezen goed voor iedereen.

En beginnen kan gewoon bij muziekvereniging Apollo uit Geertruidenberg. Samenspelen in het orkest als je al een instrument bespeelt of als beginner onder begeleiding leren spelen op een instrument naar keuze.

En inschrijven is echt heel eenvoudig. Stuur een email naar: secretaris@muziekvereniginggeertruidenberg.nl
Of download het inschrijfformulier op de website en lever deze in bij onze secretaris

We zien je graag als nieuw lid.