Heb jij ook zin om muziek te maken?

Muziek maken is leuk, gezellig en zeer uitdagend.

Bij muziekvereniging Apollo staan deze zaken voorop. Muziek is voor alle leeftijden daarom kan jong en oud terecht bij onze vereniging, met of zonder ervaring. Alle instrumenten zijn welkom, als er geen partij voor is dan wordt er voor gezorgd. En een instrument kun je kopen maar ook voor een maandelijks bedrag huren via de vereniging. Wij spelen een vernieuwend repertoire, zoals bv swingende popmuziek, jazz, blues, etc. Aangevuld met verschillende instrumenten zoals toetsen, gitaren, vocalisten. Bij ons kan het allemaal!

Apollo speelt tijdens verschillende gelegenheden in de gemeente Geertruidenberg en bestaat uit geoefende spelers, indien nodig aangevuld met allerlei andere disciplines zoals zang.

Aan jeugd vanaf groep 4 wordt blokfluitles gegeven in kleine groepjes. Dit is een cursus waarin Algemene Muzikale Vorming belangrijk is. Hierna volgt een muziekopleiding via een muziekschool en daarna kun je al snel deelnemen aan het opleidingsorkest Muziek & zo (meer info via Inge Bol 0162-523285).

Wil je eens een kijkje komen nemen? We repeteren op maandagavond in Vestingzicht, Burgemeester Allardstraat 2a in Geertruidenberg vanaf 19.30 uur.